top of page
HCM_kuva2.PNG

Avittamo yhteistyöhön Helsinki City Markkinoinnin kanssa

Avittamo ja Helsinki City Markkinointi aloittivat yhteistyön tänä kesänä. Kesän aikana Avittamo tuotti asiakkaalle mm. videohaastattelusarjan sekä kävijäkyselyn. Ja parhaillaan tuotannossa ovat myös Helsinki City Markkinoinnin uudet verkkosivut.

IMG-20200710-WA0008.jpg

Kävijäkyselyn tarkoituksena oli kartoittaa Helsingissä ydinkeskustan kävijöiden profiilia, kulkureittejä sekä ajatuksia ja toiveita ydinkeskustan kehittämishankkeista nyt ja tulevaisuudessa. Kyselyn avulla saatiin tietoa mm. siitä miten suurterassi-hanke on vaikuttanut Helsingissä asioivien/kävijöiden yleiseen mielipiteeseen sekä kävijöiden muita kiinnostuksen kohteita ja kehitysideoita. Kyselyssä kävi ilmi myös koronakesän toimenpiteet ja niiden vaikutukset vastaajien mielipiteisiin ja toimintaan.

Haastattelut järjestettiin heinä-elokuun aikana Senaatintorin jättiterassilla, Keskuskadulla sekä Kampin Narinkkatorilla. Vastauksista tuotettua yhteenvetoa julkaistaan Helsinki City Markkinointi / Torikorttelit ja Downtown Helsinki – tahojen nettisivuilla, somekanavissa ja eri projekteissa. Tavoitteena on kehittää alueen toimintaa vastaamaan kävijöiden toiveita vielä entistä paremmin.

Avittamo tuotti myös videohaastattelusarjan Senaatintorin jättiterassilla. Terassin asiakkaita pyydettiin kertomaan mielipiteitään suurterassista sekä ideoita, miten heidän mielestään Helsingin ydinkeskustaa voitaisiin kehittää entisestään. Videosarja tuotettiin kesän aikana ja se julkaistiin Helsinki City Markkinoinnin sosiaalisen median kanavissa (Downtown Helsinki). Käy katsomassa videot Downtown Helsingin Facebook sivuilta alla olevasta linkistä 

  • Facebook
Haastattelut.png
bottom of page